International Committee to Save

the Archeological Sites of Pasargad

 

Link to Persian Section

 

1

 

يوند به صفحه اصلی مارچ 2011
 
 

 

 

هموطنان گرامی ، دوستداران حیوانات و محیط زیست

لطفا برای نجات حیوانات بی گناه این پتی شن را امضا کنید

متاسفانه همانطور که آگاه هستید یکی از دو ببری که اردیبهشت سال گذشته در پروژه تبادل پلنگ ایرانی با ببر سیبری از کشور روسیه گرفته شده بود به دلیل بی توجهی و مدیریت بد ـ سازمان محیط زیست ، اداره دامپزشکی و باغ وحش تهران ـ در اثر ابتلا به بیماری مرد و ببر دیگر نیز بیمار است و به زودی به سرنوشت ببر اول دچار خواهد شد.

متاسفانه شنیده شده قرار است در سال جدید 4 ببر دیگر را نیز وارد کنند و با توجه به شرایط موجود و تجربیات گذشته پیش بینی می شود ببرهای جدید نیز به سرنوشت دو ببر قبلی دچار شده و بمیرند

کارشناسان محیط زیست ایران معتقدند این پروژه ها صرفاً تبلیغاتی بوده و با هدف منحرف کردن افکار عمومی از کاستی ها و سو مدیریت های موجود در مجموعه حفاظت از محیط زیست ایران انجام می شود .

اگر شما نیز با این پروژه ها مخالف هستید، و به حفظ محیط زیست و حفظ حیوانات علاقمندید،  لطفاً این پتی شن  اینترنتی را امضا کنید تا توجه دوستداران حیوانات در کشور ایران و مسئولین محیط زیست روسیه بیش از پیش به سرنوشت این حیوانات جلب شده و امکان نجات آن ها  فراهم آید.

برای امضاء به اینجا بروید :

Help Prevent Siberian Tiger Extinction

 

مطالب دیگر سایت در همین ارتباط :

بیانیه بنیاد میراث پاسارگاد در محکومیت کشتار شیرهای باغ وحش تهران و پشتیبانی از نامه حامیان حمایت از حیوانات مبنی بر خواستاری عدم ارسال حیوانات نادر به ایران

نامه جمعی از حامیان حیوانات و کوشندگان محیط زیست ایران به روسیه و مجامع جهانی

 

 

www.savepasargad.com

کمیته بین المللی نجات پاسارگاد