International Committee to Save

the Archeological Sites of Pasargad

 

Link to English Section

       

1
 

پيوند به صفحه اصلی

 

 

 

بيانيه مسئولین سايت فرهنگی" ايران ما " پيرامون مسدود كردن تارنمای آن ها به وسيله ی بلاگفا

 

گناه  ما تاکيد بر حقوق خود در دريای مازندران و خليج فارس بوده است

 

  بخش هایی از بيانيه سايت ايران ما:
 

   در طول دو سال و نيم فعاليت هيچگاه هدفي سياسي به اهداف بنياد نيافزوديم، مبادا كه مرتجعين ديو سيرت همين چشمه كوچك را نيز بخشكانند. مبادا كه از آرمان اصلي مان كه همانا همزيستي مسالمت آميز و برابر ملت ايران با هر قوميت و مذهبي است دور شويم. همواره در تلاش بوديم تا در نبرد با عناصر جدايي خواه پيشگام باشيم و به ادعاي همين گروهك ها، مانعي باشيم سهمگين سد راه اهداف پليدشان.

 

   اما آنچه كه امروز شاهد آن هستيم اين است كه در پيوندي تاريخي، كوتاه فكران مسند نشين دست در دست جدايي خواهان انيراني، ملي گرايان ايران زمين را با هر گرايش سياسي هدف قرار داده و با هر ابزاري و به هر طريقي راه را سوي ما مبارزين راه ايران – راه آزادي مسدود كرده اند. به راستي معني اين كار چيست ؟ مگر نه اين كه با سركوب ما ترازو را به سود تجزيه طلبان و گروهك هاي تروريستي سنگين تر كرده و هر روز بر قدرت اين قبيل جريانات مي افزاييد ؟

 

   مگر ما چه مي خواهيم ؟ آيا اگر بر حقوق مسلم خود در درياي مازندران و خليج فارس تاكيد ورزيده ايم، آيا اگر از كم كاري سران نظام در تحقق آرمان هاي ناسيوناليستيمان دم زده ايم، آيا اگر تخريب آثار باستاني و محيط زيست ايران زمين را محكوم كرده ايم و آيا اگر منشور حقوق بشر را بر هر مكتوبي ارجعيت داديم سزاوار چنين برخورد ناجوان مردانه و ظالمانه اي هستيم.

 

 

   بدانيد كه اقداماتي اين چنيني نه بر قدرت شما مي افزايد و نه اعتباري برايتان ايجاد مي كند، بلكه باعث شُديد تا نام بنياد " ايران ما " در كنار ساير احزاب و گروه هاي تاريخ ساز جاي گيرد و ناخواسته از ما بتي ساختيد كه شايد خود براي ايجاد آن نياز به سال ها زمان داشتيم.

 

   زين رو، از شما كوته فكران و كژ انديش بخاطر اين همه مهر و محبت سپاس گزاريم و با سينه اي باز آماده شليك تير خلاصتان هستيم. باشد كه بدين طريق آيندگان به نيكي از ما ياد كنند؛ باشد كه روزي نوادگان ما به داشتن چنين نياكان نيك انديشي بر خويشتن ببالند و چه زيباست روزي كه شاهد چكيدن قطرات خون خود بر سراي ايران و در راه آزادي باشيم.

 

             يكم مهر 2548 حقوق بشري

 

 

کميته بين المللی نجات پاسارگاد

www.savepasargad.com